Tip – aranjament orizontal a motor diesel, în patru timpi cu răcire cu apă
Puterea maximă – 8 c.p.
Viteza nominală – 2000 rot. pe 1 min.
Sistemul de răcire – apă
Direcția de rotație a volantului – în sens contrar acelor de ceasornic
Ungerea – pompă cu angrenaj cu un sistem de ungere prin pulverizare
Pornirea motorului – demaror manual
Greutatea motorului – 115 kg.
Gardă la sol – 210 mm.
Greutatea structurală a blocului motorului – 215 kg.
Roțile – 6.00 -12 (GB1192-82). șablon de rulare
Presiunea în anvelope, condițiile de teren – 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 kg lb / cm2)
Presiunea în anvelope, transport – 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 kg lb / cm2)
Frecvența rotației PTO – 1176 rot. / min.
Transmisia de la motor – o pereche de curele B1800 în tensiune constantă.
Masa nominală de încărcare pentru remorcă – 750 kg.
Greutatea balastului roții de acțiune – 60 kg
Ambreiaj – cu un singur disc, tip uscat, cu ambreiaj permanent, cu tip de frecare
Cutia de viteze – tip combinat (3 + 1) × 2, cu o transmisie dintr-o treaptă cilindrică
Transmisia finală – cilindrică cu o singură treaptă, cu dinți drepți
Mecanism de direcție – blocabil, cu jug rotativ